Βοήθεια στις επιχειρήσεις το διαδικτυακό μάρκετινγκ
Οι περισσότεροι επαγγελματίες και εταιρείες στην Ελλάδα δεν έχουν αξιοποιήσει σχεδόν καθόλου το Διαδίκτυο
Τη δυνατότητα αύξησης των πωλήσεών τους με τη βοήθεια του Διαδικτύου με πολύ χαμηλό κόστος έχουν σήμερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με έρευνες, οι περισσότεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν αξιοποιήσει ελάχιστα ή καθόλου το Διαδίκτυο. Συνήθως το website «φτιάχτηκε για να φτιαχτεί» ώστε να υπάρχει μια παρουσία, έστω φτωχή, στο Ιnternet χωρίς κάποια στρατηγική και βέβαια αποτελέσματα. Τα περισσότερα sites και eshops δεν είναι ικανά να προσελκύσουν νέους πελάτες ή να εξυπηρετήσουν ενημερωτικά τους υπάρχοντες πελάτες, είτε αυτό έχει να κάνει με χονδρική είτε με λιανική πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.Η μεγάλη διαφορά ενός διαδικτυακού πλάνου προβολής σε σχέση με την προώθηση σε πιο παραδοσιακά ΜΜΕ είναι η δυνατότητα για στοχευμένη προβολή με ιδιαίτερα χαμηλά κόστη. Η κατασκευή ενός site ή eshop ξεκινάει από τα 1.000-1.500 ευρώ, ενώ μια διαφημιστική εκστρατεία στο Google ξεκινάει από μόλις λίγες εκατοντάδες ευρώ.
Αρα πρόκειται για δαπάνες που μπορούν να ενταχθούν ακόμη και σε πολύ μικρές επιχειρήσεις με αναπτυξιακό αποτέλεσμα για αυτές. «Διαβάζοντας τους αρνητικούς μακροοικονομικούς δείκτες ο κάθε επαγγελματίας και επιχειρηματίας ανασκουμπώνεται όσον αφορά τις δαπάνες μάρκετινγκ και διαφήμισης» τονίζει ο κ. Γ. Κονίδης, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας διαδικτυακών επιχειρηματικών λύσεων Ηellassites. Σύμφωνα με τον ίδιο, συνήθως αυτό το κλίμα αβεβαιότητας φέρνει το πάγωμα ή τη μείωση των δαπανών προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών. συνέχεια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου