Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Απαγόρευση συλλογής βοτάνων

ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ




Απαγόρευση συλλογής βοτάνων

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Απαγόρευση για τη διάσωση των αρωματικών βοτάνων της Κρήτης  Σε πενταετή απαγόρευση συλλογής μιας ποικιλίας από άγρια κρητικά βότανα βότανα προχώρησαν οι αρχές, καθώς κινδυνεύουν με εξαφάνιση... Η αστυνομική διάταξη εκδόθηκε από τη Διεύθυνση Δασών με σκοπό να ανακοπεί ο ρυθμός με τον οποίο μαζεύεται η μαλοτήρα -αυτό το μοναδικό τσάι του βουνού της Κρήτης- αλλά και άλλα αρωματικά φυτά όπως η

Η παραδοσιακή μυζήθρα βγήκε στην παρανομία

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Της Λινας Γιανναρου  Με τα παραδοσιακά κουλουράκια της Σίφνου και ένα ανοιγμένο σύκο. Στην άγλυκη, τυρένια μελόπιτα, ως συνοδευτικό της κυριακάτικης ρεβυθάδας και βέβαια στην τοπική εκδοχή της χωριάτικης με μπόλικα καππαρόφυλλα. Από αυτό του πρωινού, εκείνο του μεσημεριανού μεζέ μέχρι εκείνο του γλεντιού, δεν υπάρχει τραπέζι στη Σίφνο που να μην έχει θέση η μυζήθρα, το μαλακό τυρί με τη

Σοφά Ελληνικά λόγια

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Διαβάστε ακόμη: Η εξέταση του Δημόκριτου για "τρέλα" από τον Ιπποκράτη

Πατατοτομάτες

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Ύβρις Πριν 3 μήνες φύτεψα μερικές πατάτες "εισαγωγής" μιας και είχαν φύτρα και δεν μου άρεσε η ιδέα να τις πετάξω, αποφάσισα να τις φυτέψω. Το αποτέλεσμα ήταν η πατατο-τομάτα των φωτογραφιών, αυτό μάλλον εξηγεί και την απαγόρευση πού έχουν πολλές πατάτες να μην και τυχόν τις φυτέψεις, μιας και πολύ πιθανόν κάποια αόρατη αρχή να σε κάνει ντα. Ποιος θα ήθελε άλλωστε να δεις τι ανουσιούργημα

Φισκάρδο κεφαλονιά

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Λίμνη Μελισσάνη Δείτε ακόμη: Νέδα: Το θηλυκό ποτάμι

Ένα ευχαριστήριο για σπόρους

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Εδώ και 2 χρόνια έχω δώσει δωρεάν σπόρους σε αρκετούς Έλληνες και σε ένα μόνο κάτοικο εξωτερικού. Ήδη στην Ελλάδα θα έπρεπε νε κάνει θραύση η Ντομάτα Cherokke, σπόρους δε περιμένω φυσικά… Να είναι καλά η Σάρα από την Ιταλία που καλλιέργησε τα λαχανικά μου και μου στέλνει φωτογραφίες, περιμένω περισσότερα από εσάς που έχετε πάρει σπόρους…. Της αφιερώνω λοιπόν την ανάρτηση αυτή με χαιρετισμούς

Φθόριο και υγεία

Φτιάχνω μόνος μουστοΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
Φθόριο: Ασφαλές ή όχι; Αντιμετώπιση της Τερηδόνας των δοντιών με φυσικούς τρόπους  Όπως περιγράφεται στο Journal of American Medical Association [JAMA] τα φθοριούχα είναι πρωτοπλασματικά δηλητήρια που επηρεάζουν τη διαπερατότητα της κυτταρικής μεμβράνης και αναστέλλουν τη δράση διαφόρων ενζύμων. Παρόλο που είναι γνωστά δηλητήρια, ωστόσο επιτρέπεται να υπάρχουν στο νερό, στα τρόφιμα και σε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

On line press by hm365

Hellas Magazine on line

Αλλες Σελιδες

Εχεί και Άλλους...

www.elafile.net

μας βλεπουν από ...

Free counters!

ενδιαφερον;;;