Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Όταν ήταν να πάρω σύνταξη, πήγα στο ΙΚΑ.



Θεμα: ΩΡΑΙΑ!


αναπηρική  σύνταξη...
Όταν ήταν να πάρω σύνταξη, πήγα στο ΙΚΑ.
Η γυναίκα στο γκισέ μου ζήτησε την ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου.
Έψαξα στις τσέπες μου,  και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στο σπίτι.
Είπα στην υπάλληλο ότι θα ξαναπέρναγα αργότερα.
Εκείνη, για να αποφύγω την ταλαιπωρία, μου λέει:
Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.  Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου.
Η υπάλληλος είπε:
Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και έτσι προώθησε την αίτησή μου.
Όταν γύρισα σπίτι εiπα την ιστορία στην γυναίκα μου. Μου είπε:
Έπρεπε να είχες κατεβάσει το παντελόνι σου. Θα έπαιρνες και επίδομα αναπηρίας!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

On line press by hm365

Hellas Magazine on line

Αλλες Σελιδες

Εχεί και Άλλους...

www.elafile.net

μας βλεπουν από ...

Free counters!

ενδιαφερον;;;