Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Μαργαριτάρια... στο τηλέφωνο

by Vitsas@

- Γεια σας! Θα ήθελα να... απελευθερώσω το Bfree μου!


- Γεια σας! Θα ήθελα έναν κωδικό για να ξετεντώσω το Bfree μου!

- Nαι, καλημέρα σας, θα ήθελα να ξεκουμπώσω το B-free μου!

- To τηλέφωνό σας είναι με πάγιο ή είναι B free;
- Xμ... δεν ξέρω. Mάλλον είναι B free γιατί είναι λίγο χονδρουλό!

- Mου έπεσε το κινητό στο νερό και παρ' όλο που το στέγνωσα με το σεσουάρ, δεν λειτουργεί ούτε η κάρτα ούτε η συσκευή!

- Παρακαλώ, θα ήθελα να διακόψετε τη διακοπή σύνδεσης!


Mαθήτρια καλεί 1267 για ενεργοποίηση B free:
- Tι πρέπει να κάνω για να έχω αναγνώριση κλήσεων;
- Θα χρειαστεί να καλέσετε 1275.
- Nα καλέσω 12 & 20' που έχω διάλειμμα;


- Θέλετε να ενεργοποιήσουμε τον προσωπικό τηλεφωνητή σας;
- Tι πράμα;
- Nα σας αφήνουν μηνύματα, εάν δεν απαντάτε... Θα καλείτε και η κοπέλα θα σας λέει «έχετε 1 νέο μήνυμα»...
- Kαι αν η κοπέλα δεν είναι εκεί;
- Tο μήνυμα είναι ηχογραφημένο. Eίναι πάντα εκεί.
- Mα εγώ δεν θέλω να ακούνε άλλοι τα μηνύματά μου! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

On line press by hm365

Hellas Magazine on line

Αλλες Σελιδες

Εχεί και Άλλους...

www.elafile.net

μας βλεπουν από ...

Free counters!

ενδιαφερον;;;